Чат-боти iEnergo у месенджерах Viber та Telegram – це своєрідні помічники, які працюють самостійно, без супроводу та втручання персоналу АТ «Хмельницькобленерго».
Побудові споживачі електроенергії за допомогою чат-ботів можуть:
- передавати показники лічильників, знаючи лише номер свого особового рахунку та показник. До речі, у відповідь споживач отримує повідомлення з інформацією про спожитий обсяг електричної енергії та суму до сплати.
- подавати заявки про відсутність електричної енергії за номером особового рахунка або вказуючи номер телефону, попередньо зафіксований в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.
Також, усі споживачі електроенергії у чат-ботах можуть дізнатися чергу відключення згідно з Графіком погодинних відключень. Для цього потрібно лише знати номер договору (8 знаків) або номер особового рахунку (14 знаків).
Ще одна корисна функція – це можливість перевірити зареєстровані планові та аварійні відключення. Для цього потрібно обрати потрібну функцію та ввести номер телефону, зафіксований в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.
До речі, зафіксувати номер телефону для взаємодії з чат-ботами щодо відключень можна не лише в Особистому кабінеті. Його можуть зафіксувати працівники РЕМ або Кол-центру, за згоди споживача, при його зверненні.
Щоб почати користуватись чат-ботом у Viber, потрібно відсканувати qr-код:
або перейти за посиланням.
Щоб почати користуватись чат-ботом у Telegram, потрібно також відсканувати qr-код:
Або ж можна знайти чат-бот в месенджері Telegram, ввівши в поле пошуку iEnergoBot. Окрім того, можна перейти за посиланням.
Важливо, що чат-боти забезпечують двосторонню взаємодію та інформують про правильний формат подачі показника або потребу ввести номер телефону.
Отже, тим споживачам, хто мав сумнів та ще не користувався чат-ботами – наполегливо радимо спробувати. Це значно простіше та швидше, ніж відвідувати РЕМ або телефонувати до Кол-центру.
Відділ зв`язків з громадськістю