Шановні побутові споживачі електричної енергії!
Відповідно до розділу 13 п.6.2 Кодексу комерційного обліку електричної енергії, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.18р. №311, змінюються терміни передачі показників лічильників електричної енергії за розрахунковий період, а саме: показники надаються споживачем з 1 по 4 число місяця, наступного за розрахунковим.
Подати показники Ви можете за допомогою сервісу «Особистий кабінет» побутового споживача, надіславши SMS-повідомлення на номер телефону 067-850-50-62 або ж зателефонувавши до кол-центру за номером: 0-800-50-50-62 (безкоштовно) чи особисто завітавши до сервісного центру.
У разі заборгованості за спожиту електричну енергію відповідно до умов договору, постачальник електричної енергії припиняє її постачання за умови попередження споживача не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня відключення.
Витрати на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки споживача (повторне підключення електроустановки) відшкодовуються споживачем після оплати заборгованості за спожиту електричну енергію.