21 Бер 2018
3109

Задля поширення сучасних електронних сервісів…

З ініціативи Дирекції з інформаційних технологій ПАТ «Хмельницькобленерго» відбулося навчання керівників сервісних центрів, провідних інженерів, контролерів та інших працівників напрямку енергозбуту відокремлених структурних підрозділів компанії. Тема — інформаційно-консультаційна діяльність задля поширення зручних сучасних електронних сервісів ПАТ «Хмельницькобленерго» — «Особистого кабінету» споживача, мобільних додатків до нього, а також нової послуги «SMS-показ».

В процесі навчання енергетики отримали від керівника Контакт-центру компанії Івана Глабчастого чимало корисних знань, які поліпшать їхню комунікацію зі споживачами та сервісну діяльність у районах електромереж ПАТ «Хмельницькобленерго» загалом.

Прес-служба ПАТ «Хмельницькобленерго»

Наверх